VEŘEJNÉ HLASOVÁNÍ

Děkujeme všem hlasujícím za skvělý a napínavý souboj, hlasovalo vás 3 441! Zvlášť letos bylo vidět, že opravdu každý hlas se počítá. Hned po úvodní vycházce získala dramatický náskok instalace Pavly Štefanové v knihkupectví Cesta. V poločase ale byla náhle předstihnuta instalací od Porigami v Chytré lékárně. Těsný souboj doplnil tah na bránu Nadace Veronica, která s instalací od studia Hrana atakovala ke konci hlasování. Vítěz ale může být jen jeden:

Verejne_hlasovani_vitez
Vyloha_roku_2020_Nadace_Veronica_HRANA_Studio_11

HLASOVÁNÍ ODBORNÉ POROTY


V ODBORNÉ POROTĚ letos zasedli: 
GRAFICKÝ DESIGN: Studio PIXLE – MgA. Pavlína Doležalová
ARCHITEKTURA: Ing. arch. MArch. Janica Šipulová (Consequence forma)
BYZNYS & DESIGN: Studio David Geč
TEORIE: Mgr. Jan Press
HISTORIE: PhDr. Ladislav Zikmund-Lender

Odborne_hlasovani_nikola_logosova_hulkarna_vitez

POROTA: Instalace je zcela originální, jedná se evidentně o srdeční záležitost, která se skvěle setkala se zvláštním zaměřením podniku. Nikola nepoužívá prakticky žádné texty a přitom sděluje o produktu maximum. Není násilná ani agresivní, ale diváka zaujme – pokaždé je možné narazit na jiný příběh, dojemný, dramatický i komický. Výloha dodala obchodu poetickou hloubku, která dokonale souzní se zaměřením. Na instalaci je vidět, že je propracovaná, technicky i výtvarně dotažená a zcela svébytná. Autenticita a osobitost v současnosti představuje pro design, byznys i branding velice důležité hodnoty. Z toho důvodu Nikola získala první místo v hlasování poroty.

Thumb_2020_hulkarna
Vyloha_roku_2020_Hulkarna_Nikola_Logosova_28-1

Složitá situace paní majitelky Michaely byla transformována ve skvělé koncepční řešení. Stěhování podniku je pojato jako hra a nová šance, ne jako složitý a riskantní krok. Final_final se povedlo zaznamenat původní brand a zároveň pomoct vytvořit nový. Je to silný příběh a skvěle dotažený koncept. Schopnost nabídnout pomocnou ruku a upozadit vlastní designové ambice je oceněno jako HONORABLE MENTION.

Co je to Výloha roku?

Jde o kulturní akci, která podporuje lokální byznys v centru Brna. Propojujeme místní obchodníky se špičkovými designéry za účelem nové originální propagace. Celý proces dokumentujeme, děláme veřejné hlasování a zasedne i odborná porota. Náš cíl je lepší propagace lokálních obchodů a atraktivnější centrum města pro návštěvníky. Více o projektu.

Udělením cen to nekončí! Sledujte na facebookuinstagramu příběhy obchodníků i prezentace prací designérů.

 

Akce se koná za podpory Kreativního Brna (Magistrátu města Brna), ve spolupráci s Moravskou galerií v Brně a Retailoko. Děkujeme za podporu městské části Brno-střed, Unii grafického designu a organizaci CZECHDESIGN. Akce se koná pod záštitou primátorky statutárního města Brna JUDr. Markéty Vaňkové.